Youtube Çöplüğünün Yeni Çöpü: Fester Abdü

Fester Abdü adlı şahıs İstanbul'da oynanan Süper Kupa maçında sahaya atlamıştı
Dün oynanan süper kupa maçında Fester Abdü adlı bir arkadaş sahaya girdi. Kendisi "Deli Mi Ne" adlı bir Youtube kanalının sahibiymiş. Daha kötüsü kendisi eski bir milli takım oyuncusuymuş. Son zamanlarda Enes Batur gibi birkaç Youtuberla içerik savaşındaymış falan...

Enes Batur, Orkun Işıtmak, Murat Engin, Ekin Soyak, Gaga Bulut, Salih Reis Ailesi, Kafalar kanalı...Neresinden tutarsanız tutun elinizde kalan kocaman rezil bir topluluk. Küfürbazından sanal bahis reklamcısına, çocuk istismarcısından polise küfredene...Çocukların izleyip örnek aldığı video editlemeyi bilen bir yığın ahmak...Bu yığının yeni üyesi de Fester Abdü.

Abdü, videolarında cesaret gösterileri yapsa da sorguda yaptığı hatayı itiraf edemeyecek kadar korkak biri olduğunu gösterdi. Süper kupa maçına kramponla ve eşofmanla gelip olaydan sonra "anlık bir heyecandı" dedi. Yahu sahaya girmeyecek olan adam Süper Kupa maçına bu kılıkla mı gelir? Zaten olan olmuş bari arkasında dur, adam desinler.

Neyse efendim, soru şu Fester Abdü kime zarar verdi?

1) Fester Abdü bugüne kadar vukuatsız ilerlemiş, çok büyük bir kabahati olmayan bir kişiyken öncelikle markasına zarar verdi. Artık sürekli karşısına çıkacak bir hatayla yaşamak zorunda.

2) Fester Abdü'nün sahaya girip sahanın yarısını koşması güvenlik açığı olduğunu gösterdi. Fester'in sahaya atladığı bölümden sorumlu güvenlik görevlilerine bir fatura kesileceği açık. Olay 1-2 gün içerisinde unutulacak, Fester Abdü hayatına devam edecek ama bu işin bedelini güvenlik görevlileri ödeyecek.

3) Birkaç yıl önce önünde terör saldırısı olmuş bu statta muazzam bir organizasyon düzenlendi. Zaten Türkiye uzun süredir bu organizasyona hazırlanıyordu. Bu organizasyon, yıllardır istediğimiz Avrupa Kupası ve Dünya Kupası turnuvaları için bir referanstı. Fester ve beraberindeki kişilerin sahaya girmesi Türkiye'nin hazırlığının tam anlamıyla içine etti.

4) Emre Durmuş... Fester Abdü'yle beraber aynı sponsorla birlikte stada giren Emre Durmuş bir gezgin. Dünyayı gezerek Youtube videoları çekiyor. Benim de takip ettiğim Emre, bugün yurtdışına çıkış yasağı aldı. 

Çocuklarınızı Youtube'dan koruyun! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederim :)